poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Notka informacyjna

Witajcie ponownie, moi kochani czytelnicy! Tym razem, nie opowiadanie, a notka informacyjna. Mam nadzieję, że po jej przeczytaniu mnie zrozumiecie chociaż trochę :)
Jest tyle rzeczy, które chciałabym Wam teraz przekazać, że postanowiłam opisać to w punktach, będzie łatwiej i przejrzyściej :D

1. Planuję kolejną renowację na blogu. Próbowałam zamówić szablon na pewnej stronie, ale nie wiem co się dzieje, bo wyskakuje mi się, że mojego komentarza tam nie ma, ale komentowałam dwa razy. Anyway, jestem w potrzebie. Jeśli ktoś ma czas, chęć i umiejętności - byłabym niezmiernie wdzięczna za stworzenie takiego szablonu. Szczegóły oczywiście uzgadniać będziemy prywatnie. A może macie też znajomości, to prosiłabym o zostawienie namiarów na kogoś, kto zechciałby dla mnie taki szablon przygotować. Będę niezmiernie wdzięczna <3

2. Teraz kwestia mojego bytowania na blogu. Niedługo postaram się dodać rozdział V, a potem znowu będzie przerwa. Postaram się pisać w wole chwile, ale mam ich bardzo mało. Posłuchajcie, ja... Ja choruję. Uznałam, że nie będę tego przed  Wami ukrywać. Mam bardzo mało wolnego czasu, dojdzie szkoła i nauka. Znowu będę chodzić ja zombie :/ Ja naprawdę staram się jak mogę, ale wychodzi jak zawsze. Proszę, nie miejcie mi tego za złe, że tak rzadko piszę.

3. Wiem, że nie powinnam ustalać terminu na kwiecień. Wiedziałam, że nie podołam, jednak to napisałam. Nie wiem czemu. Jak na razie nie będę pisać żadnych terminów w zakładce info. Poczekam, aż sytuacja się unormuje. Jestem Wam bardzo wdzięczna, za komentowanie, dopingowanie mnie - to bardzo motywuje i pomaga. Jesteście kochani, naprawdę <3 Zrozumiem jednak, jeśli będziecie na mnie obrażeni za to, że w ogóle nie poinformowałam o dłuższej nieobecności, kiedy wy czekaliście ze zniecierpliwieniem na kolejny rozdział w kwietniu. Jeszcze raz, bardzo Was za to przepraszam.

4. Moim celem nie są tylko i wyłącznie opowiadania yaoi, także nie zdziwcie się, jak raz po raz na blogu będą pojawiać się notki bez tego wątku. Nie będę wstawiała też samych Frerardów, tylko skłaniała się również ku innym paringom jakie mi przyjdą do głowy, także nie bądźcie rozczarowani. Myślę, że wtedy blog nie będzie nudny, tylko każdy będzie mógł porównać teksty i znaleźć coś dla siebie.

5. W trakcie pisania notki informacyjnej naszedł mnie pewien pomysł. Nie jestem pewna, czy wytrwam i czy na dłuższą metę on wypali, ale nie zaszkodzi spróbować. Pomyślałam sobie, że będę przyjmowała tzw. "zamówienia" na oneshoty. Spotkałam się już z takim czymś na paru blogach i wydaje mi się, że może mi to pomóc w zmobilizowaniu się. Takie "zamówienia" będę przyjmować jak na razie (tak na próbę) podczas specjalnych okazji, ale nie martwcie się, kiedy takie będą. O wszystkim będę informować. Jeśli projekt wypali i będę mieć dużo "zamówień", zacznę wybierać najciekawsze z nich i przelewać na papier. Jednakże postaram się, aby każdy był usatysfakcjonowany i nie było mu smutno z powodu odrzuconej propozycji. Co Wy na to? Czy taki pomysł w ogóle Wam się podoba? Może od zawsze chcieliście przeczytać wasz własny pomysł w postaci oneshota, tylko w wyobrażeniu innej osoby? Ja osobiście tak, ale to już od Was zależy :)

6. Jestem również otwarta na wszelkie kolaboracje. Jeśli ktokolwiek kiedykolwiek zechciałby coś ze mną stworzyć, to zapraszam serdecznie. Chociaż wśród tylu utalentowanych osób, to wątpię w to, co przed chwilą napisałam xD

7. Proszę nie ignorować żadnego z punktów. Może i są one niespójne całościowo, ale dużo czasu i energii zajęło mi przekazanie Wam tej treści. Mam nadzieję, że dzięki tej notce informacyjnej chociaż po części mnie zrozumieliście. Zapomniałam, kogo mam informować o nowych rozdziałach, chociaż i tak niepotrzebnie będę to robić, skoro tak mało postów ostatnio dodaję. Po prostu przeczytajcie rozdziały wtedy, kiedy Wam pasuje i wtedy, kiedy zobaczycie, że coś dodałam. Naprawdę, nie mam siły pisać już dalej tego postu. Ogólnie, nie mam siły na nic... :(

8. Przepraszam, że nie komentuję Waszych opowiadań. Po prostu nie miałam na to zbytnio czasu, nie będę teraz tego nadrabiać i komentować, tylko skomentuję przy najbliższej okazji. Wiedzcie jednak, że wszystko czytam i jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej twórczości :*

9. Może macie do mnie jakieś pytania? Postaram się na nie odpowiedzieć :) Jeszcze raz bardzo przepraszam, pozdrawiam i dziękuję za to, że jesteście. Kocham Was! <3

Do następnego razu, moi kochani czytelnicy! :3                  

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że to czytam! Widzę, że plany są i trzymam kciuki, żeby wypaliły. ;) Na notkę mogę czekać nawet i całą wieczność. Mam też nadzieję, że szybko się wykurujesz.

    Co do zamówień na oneshoty to bardzo dobry pomysł, może w ten sposób się zmotywujesz.

    Na kolaborację to ja bardzo chętnie. Może to da mi kopa do dalszego pisania. Przez ostatni rok dopracowywałam swój zasób słów, ale jakoś nie mam chęci. Jak coś to napisz, mój e-mail gdzieś się chyba na koncie wala, a jak nie to ja mogę napisać. ;)

    No i trzymaj się cieplutko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jeśli lubisz Bennody to zapraszam cię na swojego bloga ;) http://leave-out-all-the-rest1996.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń